AZ ASTON MARTIN RACING DRIVER ACADEMY VISSZATÉR 2020-BAN

AZ ASTON MARTIN RACING DRIVER ACADEMY VISSZATÉR 2020-BAN

Az Aston Martin Racing továbbfejlesztett AMR Driver Academy-vel kezdi az új évet. A
program célja az AMR pilóták rangsorát gyarapító tehetségek számának növelése. A
győztes gyári támogatást és segítséget kap a 2021-es szezonra.

Január 23. csütörtök, Gaydon. Az Aston Martin Racing Driver Academy visszatér 2020-
ban: a brit luxus sportautó-gyártó folytatja a következő generációs hosszútávú GT pilóták iránti
keresést.
A kezdeményezés célja, hogy a tehetségek számára gyorsított feljutást biztosítson az Aston
Martin Racing virágzó ügyfélcsapat-hálózatában. A tavalyi évben már nagy sikert aratott AMR
Driver Academy 23 jelentkezőt vonzott világszerte különböző bajnokságokból 2019-ben és
verhetetlen platformnak bizonyult tanulás és fejlődés szempontjából a neves autógyártó
szárnyai alatt. Az eredeti elképzelést az új szezonra finomhangolták és továbbfejlesztették, így
még hatékonyabban segíti elő a sarjadó tehetségek fejlődését, megkönnyítve az AMR pilótái
között a legújabb sztár megtalálását.
Az AMR Young Driver Academy 17 és 25 év közötti pilóták számára elérhető olyanoknak, akik
elismert bajnokságokban terveznek rajthoz állni Vantage GT3 és GT4 versenyprogramokban. A
résztvevők maximális száma 10-re csökkent az idei évben, a szűkebb keret pedig nagyobb
odafigyelést biztosít minden egyes pilóta számára. A küzdelem a helyekért már most nagyon
intenzív.
A sikeres pályázók díja pénzügyi támogatás lesz 2021-es versenyprogramjuk számára, emellett
pedig szimulátorban gyakorolhatnak és erőnléti edzéseken vehetnek részt, a csomagot pedig
egy TAG Heuer AMR karóra koronázza meg. Minden egyes résztvevő Darren Turner, Jonny
Adam és Charlie Eastwood gyári pilóták, valamint a csapatokat képviselő Paul Howarth egyéni
mentoráltja lesz a szezon során. Emellett mindenki megkapja a gyári csapat segítségét az
eseményeken, PR és kereskedelmi támogatással együtt, legfőképp pedig kibővített gyakorlási
időt kapnak a Base Performance szimulátorában az év során.
Akárcsak korábban, az idei jelentkezőket is számos kritérium alapján ítéli meg a zsűri: a
gyorsaság mellett a következetesség, a műszaki visszajelzések és a kifinomultság is a
mérlegelés alapját jelenti. Emellett pedig elemzik a pilóta stratégiai és csapatjátékos
képességeit, valamint a szerepéhez társított kereskedelmi és PR szempontokat is. Végül pedig
a jelentkezőknek bizonyítaniuk kell a tehetségükben rejlő fejlődési potenciált.
A 2019-es British GT4 bajnoka, Tom Canning a 2019-es AMR Driver Academy segítségével
emelkedett kategóriája csúcsára. A 17-éves, Bath-i születésű pilóta a 2017-es 24-órás Le Mans-i versenyen győzedelmeskedett Jonny Adam és a FIA World Endurance Championship-
en sikeresen szereplő Ross Gunn, gyári pilóták lábnyomain lépked, és azóta már Bahrein-ban tesztelhette a gyári Aston Martin Vantage GTE versenyautót múlt decemberben, valamint teljes
gyári támogatást élvez az idei év során.
„A 2019-es Academy tagságom sokat segített bahreini tesztjeim során,” mondta Channing. „Az
Aston Martin mentorai komoly segítséget nyújtottak. Olyan volt, mintha a saját csapatom mellett
egy másik csapat része is lettem volna, ami kiváló lehetőséget nyújtott tanulni és pilótaként jobbá válni. Az AMR Driver Academy alaposan felpörgette a karrieremet. Nagy mértékben segít
a fiatal pilótáknak, akik az ügyfélversenyzésből szeretnének feljebb lépni a gyári szintre.”
A Le Mans-i 24 órás viadal háromszoros kategóriagyőzteseként Darren Turner hozzátette:
„Minden autógyártó számára alapvető fontosságú, hogy az utánpótlásról gondoskodjon. Az
Academy éppen ezt teszi: olyan helyzetbe hozza a fiatal versenyzőket, hogy ők rövid időn belül
elsajátíthassák a formatervezők, a mérnökök, az edzők, a marketingesek és a PR menedzserek
tudását, amivel nagyon gyorsan válhatnak sokoldalú, teljesen felkészült pilótákká. Ez a séma
megmutatja, hogy miként működik egy professzionális gyári versenycsapat és felkészít a pilóta
lét minden aspektusára a puszta versenyzésen kívül is. Ha szeretnél gyorsan nagy előrelépést
a karrieredben, ez a program neked szól.”
David King, az Aston Martin Racing elnöke hozzátette: „A GT versenyzés globális
fellendülésével együtt a tehetségek száma és minősége is új magaslatokba lép. Így az AMR
Driver Academy szerepe még fontosabbá vált, egyrészt mint záró iskolaként azon fiatal pilóták
számára, akik professzionális karriert szeretnének, másrészt pedig egy olyan fórumként, amely
még könnyebbé teszi a jövő sztárjainak beazonosítását.”
Hamarosan a márkát megillető exkluzív környezetben fogadják jövőbeli tulajdonosait és az
érdeklődőket a legendás brit autómárka modelljei Magyarországon is.
Az előzetes terveknek megfelelően 2020 tavaszán megnyitja kapuit hazánk első Aston Martin
márkakereskedése az M3-as autópálya kivezető szakasza mellett.

A Gablini Csoportról:
A magyar tulajdonú középvállalkozás, több mint 30 éve tölt be meghatározó piaci szerepet a hazai
gépjárműkereskedelemben. Az Aston Martin kizárólagos hazai és regionális partnere. A patináns brit autómárka mellett Nissan, Peugeot, Hyundai és Kia márkákat forgalmaz, valamint az Infiniti hazai értékesítését és szervizelését látja el. A 190 főt foglalkoztató vállalkozás 2019-ban több mint 2100 darab új gépjárművet értékesített és közel 17 milliárd forintos árbevételt ért el.

www.astonmartinbudapest.hu

Az Aston Martin Lagondáról:
Az Aston Martin Lagonda egy exkluzív autók és SUV-k gyártására szakosodott luxus gépjárműcsoport. Az ikonikus Aston Martin márka a legfrissebb technológiai újításokat, a kivételesen mesteri kézimunkát és az időtálló dizájnt ötvözi az olyan modellek gyártása során – többek között –, mint a Vantage, a DB11, a Rapide AMR vagy a DBS Superleggera. A Lagonda márka 2021-ben indul újra útjára a világ első, luxus elektromos autókat gyártó vállalataként. Az Aston Martin Lagonda, melynek székhelye az angliai Gaydon városában található, olyan autókat tervez, alkot és exportál, amelyeket a világ 53 országában értékesítenek. A Lagondát 1899-ben alapították, az Aston Martint 1913-ban. A két márka 1947-ben találkozott, amikor mindkettőt felvásárolta a későbbi Sir David Brown. Dr. Andy Palmerés az új menedzsment csapat irányításával 2015-ben a Csoport elindította Második Évszázados Tervét (SecondCenturyPlan) a hosszú távú fenntartható növekedés biztosítására. A terv részeként hét új modellt vezetnek be, köztük a DB11-et, az új Vantage-t, a DBS Superleggerát és egy SUV-t, valamint egy új gyártóközpontot is felépítenek a walesi St. Athanben.Az Aston Martin Racing továbbfejlesztett AMR Driver Academy-vel kezdi az új évet.

Többi tartalom: AutósBlogger.hu

Facebook: AutósBlogger Facebook oldala